10. 3. 2016.

INSTITUCIJA SAVREMENOG SVETA - BUYER (KUPAC)

Institucija savremenog sveta - buyer (kupac), gospodar naših uverenja i mentaliteta.

Zauzeo je sve. Od super-marketa do Ujedinjenih Nacija.
U isto vreme je i kupac i prodavac. 
Poseduje ogromnu moć i sa gnušanjem se seća da je nekada pripadao ljudskoj vrsti. 
Samosvesni i pohlepni pojedinac, heroj duše potrošačkog sveta i new age-a



Ukratko - bajer.

Bajerski mentalitet već odavno vlada svetom i ima svoje najuticajnije predstavnike u svim važnim i nevažnim institucijama, prebivalištima, državama… 
To nije nikakvo tajno udruženje pobeglo iz neke teorije zavere. Naprotiv, "oni" se ponose svojom "primetnošću" a osobine, koje ih krase, toplo se preporučuju svima...
 

Njihov broj raste iz dana u dan i samo se čeka trenutak kada će potpuno da zamene čoveka. 
Njihovi najmoćniji predstavnici, uglavnom, ni ne moraju da se poznaju međusobno. Za to, svakako, ni nema nikakve potrebe, jer njih spaja jedna jedina psihološka karakteristika – pohlepa.
Ne retko, suprostavljeni su jedan drugom i ne retko, zbog raznih nesuglasica, vredne stotine, pa i hiljade milijardi dolara, izbijaju ratovi, krize... 

Takođe, njihova neumerenost i žeđ za sticanjem, često dovodi do promena na vrhu moći i bogatstva.
 

Podrazumeva se da oni nemaju državu, grad, rodno mesto, jer je njihova jedina otadžbina - novac.
Nedostatak morala i saosećanja, sve uspešnije i masovnije, poput otrova, prenose na najniže slojeve društva.

Posledice njihovog nedostatka obzira, lažne saosećajnosti i gramzive borbe za prevlast, na žalost, sve više i više - osećamo svi.


P. S. Tekst je napisan i prvi put objavljen 2012. godine.     Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар